بوتاکس مو انجام بدم ؟ مزایا و معایب آن

10 مهر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کراتین زمانی

رسیدگی به مو ها امری ضروری است امروزه با وجود تغذیه نا سالم ، استفاده از شامپوهای سولفات دار ، آب و هوای نامناسب برای جلوگیری از ریزش مو باید از روش های درمانی مانند بوتاکس مو ، کراتین مو و استفاده از مواد بوتاکس مو با کیفیت و اصل برای صفی و احیا مو های خود استفاده کنیم. فروشگاه کراتین مو عرضه کننده انواع مواد کراتین مو و بوتاکس مو با کیفیت با قیمت مناسب است. در توضیح کاملی در خصوص بوتاکس مو و مزایا و معایب آن بازگو می کنیم.

بوتاکس مو چیست ؟

بوتاکس مو روشی است که با آن میتوانید سلامت مو ها را تضمین کنید و به صافی و احیا مو کمک می کند.بوتاکس مو به ساختار مو نفوذ کرده و تمام آسیب دیدگیمو ها مانند : مو خوره ، شکنندگی مو ، ریزش مو و.. را ترمیم می کند.

هرچه سن بالاتر رود موها کراتین کم تری تولیدمی کنند همان طور که در مقاله های قبل در خصوص کراتین مو چیست صحبت کردیم ، میدانید که کراتین یک ماده پروتئینی برای مو استکه باعث استحکام و تقویت مو میشود و موهای شما را در برابر نور خورشید ، رنگ مو ، سشوار و.. محافظت می کند.

بوتاکس مو از مواد شیمیایی تشکیل نشده است و از ترکیبات پروتئین ، آمین اسید ، ویتامین ها و لیپید ها ساخته شده است.  که بوتاکس مو با فیبر موجود در مو ترکیب شده و باعث صفی و احیا مو میشود همچنین به مو ها حجم و استحکام بالایی میدهد.

بوتاکس مو حاوی چه چیزی است ؟

بهترین مواد بوتاکس مو که در فروشگاه کراتین مو نیز یافت میشود از روغن خاویار ، ویتامین b5  ، و کلازی است. وظیفه اصلی اینمواد مرطوب کردن ، تغدیه مو ، ترمیم و احیا مو است. این محصول با براق کردن و حجیم کردن مو آسیب دیدگی مو را بر طرف کرده. مزیت مهم بوتاکس مو درمان مو خوره است که تا حد زیادی از بین میبرد.  مو خوره به دلیل کم آبی و عدم رسیدگی مو به وجود می اید که ترکیبات موجود در این محصول همه این مشکلاترا بر طرف می کند.

 

چطور باید از بوتاکس استفاده کرد

    برای شروع، مو را با یک شامپو ملایم یک یا دو بار می شویند تا چربی از روی پوست سرتان حذف شود. دقت کنید که از نرم کننده و ماسک مو نباید استفاده شود. بوتاکس باید روی موی تمیز انجام شود.

    بعد از شستشو، مو باید شانه شود تا گره های آن کاملاً باز شود. سپس مو را بخش بندی می کنند و مواد بوتاکس را روی آن می گذارند تا به خوبی به همه جای آن نفوذ کند. مو باید ماساژ داده شود تا مواد به خوبی جذب شود.

    مواد نباید بیش از 45 دقیقه روی سر بماند. سپس مو باید شسته شود و حدود 7 دقیقه آبکشی شود تا اطمینان حاصل کنید که دیگر موادی روی سرتان نباشد.

    مرحله بعد استفاده از سشوار است. باید سشوار را به صورت عمودی در بالای سر بگیرید تا مو صاف شود و ساختار آن به هم نریزد. برای تاثیر بیشتر، از اتوی سرامیکی استفاده کنید تا ماندگاری را بالا ببرد و موها حالت ابریشمی و براق پیدا کنند.

    دقت داشته باشید که هنگام تهیه مواد، از بهترین مواد بوتاکس مو استفاده کنید تا مضرات بوتاکس مو به حداقل برسد

دستگاه صافی و احیا مو 1

مزایای استفاده از بوتاکس مو چیست ؟

    یکی از بزرگترین مزایای استفاده از بوتاکس برای موها این است که یک روش کاملاً ارگانیک برای احیای مو های آسیب دیده است و حتی می تواند برای جلوگیری از ریزش مو است .

برخلاف روش کراتینه مو که در آن فرمالدهید به کار رفته است، در این روش، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. بوتاکس موی سر یک روش کاملاً ایمن محسوب می شود و حتی می تواند به درمان برخی از مشکلات پوستی مانند شوره سر و پسوریازس است.

رخلاف اکثر روش های کراتینه مو، بوتاکس به هیچ عنوان به موها آسیب نمی زند و یکپارچگی ان را تضعیف نمی کند. درحالی که وقتی شما از کراتینه های قوی استفاده می کنید، این یک امر عادی است.

 

 

ماندگاری بوتاکس مو چه قدر است ؟

ماندگاری بوتاکس مو بین 2 تا 4 ماه است و پیشنهاد میشود برای ماندگاری بیشتر از شامپوهای ملایم و بدون سولفات استفاده کنید همچنین محصولات مراقبتی  که در فروشگاه کراتین مو مانند انواع ماسک مو و نرم کننده ها موجود است استفاده کنید. روش درمانی بوتاکس مو به شدن برای کسانی که ریزش مو و موخوره دارند توصیه میشود.

بوتاکس مو برای کسانی که موهای فر ، نازک ، و بلوند و… دارند توصیه میشود همچنین برای کسانی که بر اثر دکلره و یا استفاده زیاد از مواد شیمیایی موهای وز و شکننده نیز دارند بسیار مناسب است.

بهترین مواد بوتاکس مو :

 بهترین مواد بوتاکس مو و اصل امروزه در بازار به سختی یافت میشود و باید از برند و تولید کننده معتبر خریداری کنید تا به موا اسیب وارد نشود. در فروشگاه کراتین مو انواع برند های با کیفیت با قیمت مناسب برای بوتاکس مو و کراین مو موجود است که با مراجعه به وبسایت ما میتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مرایا و معایب بوتاس مو پرداختیم . با انتخاب برند معتبر از فروشگاه کراتین مو میتوانید موهای اسیب دیده خود را ترمیم و احیا کنید.

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.