دستگاه کلامازون چیست و چه کاربردی دارد

29 دی, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کراتین زمانی

سالن آرایشی که کار کراتینه مو و رنگ و مش انجام میدهند درباره انواع دستگاه کلامازون اطلاعات کافی دارند. این دستگاه برای تراپی موهای خشک و آسیب دیده بسیار موثر است. این دستگاه کاربرد متفاوتی دارد و علاوه بر تثبیت رنگ و مش باعث احیا و مراقبت مو میشود. فروشگاه کراتین مو دارای انواع دستگاه کلامازون است. در این مقاله به معرفی دستگاه کلمازون و کاربرد آن میپردازیم .

دستگاه کلامازون چیست ؟

دستگاه کلامازون نوعی دستگاه خشک کن مو است که به عنوان یک کاتالیزور برای سرعت بخشی به روند رنگ، کراتین، و تراپی مو مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها با ایجاد حرارت خشک می توانند روند خشک شدن رنگ مو و سایر متریال های درمان و مراقبت از مو را تسریع کرده و تثبیت آن ها بر روی مو را با کیفیت بالاتری انجام دهند. همچنین باعث آسیب به مو نمی شوند و این امکان را فراهم می کنند که همزمان از سایر دستگاه های تراپی مو مانند نانومیست هم استفاده کرده و اثربخشی درمان را بالاتر ببرید.

انواع دستگاه کلامازون

دستگاه های کلامازون در انواع مختلفی تولید می شوند که هرکدام کاربردهای مختلفی دارند. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب کرده و برای سالن خود خریداری کنید. در ادامه معروف ترین و بهترین دستگاه های خشک کن مو را به شما معرفی می کنیم.

. 1دستگاه کلامازون اوزونیک

این دستگاه یکی از جدیدترین کلامازون ها در دنیا است که اوزون دارد و می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد. کلامارون اوزونیک یا اوزونی یک مدار اوزون به صورت اوزون ایر ایجاد کرده که باعث ایجاد حرارت خشک می شود. این دستگاه برای اوزون تراپی در محیط خشک بسیار موثر است و آپشن های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

    دارای ۱۷ فانکشن پرکاربرد

    ۴ هیترفن

    ۲ اتصال پرتابل

    قابلیت تنظیم فانکشن ها برای انواع مو از نظر ضخامت و آسیب

 

2.دستگاه کلامازون اینفرا اسپین (کلامازون چرخشی)

دستگاه کلامارون اینفرا اسپین از نظر عملکرد مشابه نوع اوزونی است، با این تفاوت عمده که حرارت خشک در این دستگاه در یک دیسک دایره ای و به صورت چرخان اعمال می شود. این آپشن باعث می شود گرما به صورت یکسان به تمام قسمت های سر برسد. کلامازون چرخشی از اشعه مادون قرمز برای ایجاد حرارت استفاده می کند و این موضوع تاثیر بسزایی در رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش مو دارد.

قابلیت بسیار مهم و کاربردی دیگر این دستگاه امکان مکث چرخش در زاویه و حالت موردنیاز شماست تا حرارت با تمرکز بیشتری روی قسمت خاصی از سر اعمال شود. از مهم ترین مزایای این دستگاه کلامازون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    دارای ۵ فانکشن جهت خشک کردن، رنگ کردن، درمان، مراقبت، و حالت دهی

    قابلیت چرخش در ۳ فرمت ۹۰، ۱۸۰، و ۳۶۰ درجه

    ۴ هیترفن در دیسک دایره ای

    تولید اشعه مادون قرمز با طول موج ۶۹۰ نانومتر

    قابلیت تنظیم زمان و درمای انتخابی

3.دستگاه کلامازون پنج فن (مولتی زون)

این دستگاه بی سر و صدا، آسان برای استفاده، و دارای طراحی جمع و جور است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند. طراحی دایره ای با پایه قابل تنظیم این دستگاه به شما امکان می دهد که به راحتی آن را در سراسر سالن خود حرکت دهید. مولتی زون دارای کنترل های حرارتی مستقل برای هر یک از ۵ هیتر مادون قرمز به صورت جداگانه است تا کارایی پردازش و خشک شدن را به حداکثر برساند.

موارد استفاده این دستگاه شامل پردازش رنگ، خشک کردن رنگ مو، دکلره مو، تحریک حرارتی برای درمان موها و موارد دیگر است. همچنین در این مدل عملکرد درمانی اوزون نیز موجود است. به طوری که با لمس یک دکمه می توانید موهای خشک، آسیب دیده و نازک خود را احیا کرده و همچنین از ریزش مو جلوگیری کنید. ویژگی های دستگاه کلامازون پنج فن عبارتند از:

    راحت و بی صدا

    استفاده آسان

    تسریع کننده روند خشک شدن موها

    تسریع روند درمان و پردازش رنگ تا ۵۰ درصد

    کنترل های دیجیتالی و امکان تنظیمات جداگانه برای هر مشتری

    ۵ هیتر مادون قرمز مستقل با فن های داخلی در هر منطقه

    ارتفاع قابل تنظیم پایه دستگاه

 

4.کلامازون اینفرارد

این دستگاه با استفاده از جدیدترین فناوری نور مادون قرمز، دارای نور حرارتی مادون قرمز دوار برای خشک کردن موها با حداکثر کارایی و در نصف زمان نسبت به روش های سنتی پردازش رنگ مو است. صرفه جویی در وقت به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را سریع تر و بدون افت کیفیت کار خود راه بیندازید و بتوانید در یک روز به مشتری های بیشتری نوبت بدهید. از جمله ویژگی های بی نظیر این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کنترل دیجیتالی ساده دستگاه

    امکان تنظیم حرارت و تایمر

    امکان چرخش دستگاه

    دارای هیترفن داخلی که می تواند هوای گرم و خنک را به موهای مشتری بدمد

    ۵ فانکشن از پیش تعیین شده برای تنظیم سریع و آسان با توجه به نیاز مشتری

    مناسب برای پردازش رنگ، خشک کردن مو، درمان، مراقبت، و حالت دهی موها

    امکان متوقف کردن چرخش حلقه دستگاه برای تمرکز روی یک ناحیه خاص

جمع بندی :

 در این مقاله انواع دستگاه کلامازون را معرفی کردیم تا با آگاهی و متناسب با کاربرد خود این دستگاه را خریداری کنید. فروشگاه کراتین مو دارای انواع مختلف دستگاه کلامازون است با قیمت مناسب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.