راهنمای خرید لوازم آرایشگاه کراتین مو

8 بهمن, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

خرید لوازم آرایشگاه یکی از مهم ترین کارها برای راه اندازی آرایشگاه کراتین مو است. برای خرید انواع سشوار ، اتومو، نانواستیم و… باید از مراکز معتبر مانند فروشگاه کراتینه مو خرید کنید تا از جنس و کیفیت لوازم کراتین مطمئن شوید. در این مقاله به راهنمای خرید لوازم آرایشگاه کراتین مو می پردازیم.

انواع لوازم کراتین :

نانو استیم

۲فوتون

۳ماکرومیست

۴سشوار

۵فرچه دو طرفه

۶کاسه رنگ

۷اتو مو

نانواستیم چیست ؟

بعد از شست و شو شو با شامپو شماره یک میتوان از دستگاه نانو استیم برای بیشتر باز شدن فولکول و کورتکس مو میشه استفاده کرد

هیدروژن تراپی با استفاده از دستگاه نانو استیم انجام میشود تحت فشاری قوی مولکول های آب را به ریز ترین ذرات تبدیل میکند و با گرمای بخار و آنیون سازی قدرتمند خود در کوتیکول(خارجی ترین بخش ساقه مو)و کورتکس(بخش اصلی مو که تعیین کننده استحکام و قابلیت انعطاف مو است) مو به قطر یک نانومتر وارد میکند و به همراه گرمایی که خودش تولید میکند دوام انواع تراپی مانند کراتین،بوتاکس و ریباندینگ را افزایش میدهد و باعث میشود به سبب آبرسانی بالای آن  از مواد کمتری برای مشتری استفاده کنید

همچنین قبل از رنگ کردن و دکلره کردن مو اگر از نانو استیم استفاده شود دوام و ماندگاری رنگ را بالا میبرد و باعث ثبات رنگ میشود

 

ویژگی های دستگاه نانو استیم

آماده کردن ساقه مو برای پذیرش مواد

افزایش گردش خون در اسکالپ سر

پاکسازی و جرم گیری مو

رفع ریزش مو و کمک به رشد مو

درخشندگی و شفافیت مو

رفع شوره  و پوسته مو

ریز مولکول کردن ذرات آب در مقیاس نانو در نتیجه  باعث آبرسانی عمیق و داخلی میشود

هیدراته و آبرسانی و اکسیژن رسانی مو

یونیزاسیون مو

جذب رطوبت با اشعه بلوری

گرمایش مولکولی قابل تنظیم

دارای نور مادون قرمز و ماورای بنفش

بخاردهی و اکسیژن رسانی بالا

بخور گرم و سرد که مقدار و حرارت آن قابل تنظیم است

دستگاه نانواستیم موجود درفروشگاه کراتینه مو یکی از بهترین برند ها و با کیفیت ترین دستگاه است.

ماکرومیست ۷ لایت:

ماکرومیست ۷ لایت یا اوزون تراپی شیوه جدیدی برای درمان قطعی ریزش موست

این دستگاه به جز درمان ریزش مو کاربردی ترین روش برای رنگ و لایت و انواع تراپی هاست

ویژگی دستگاه ماکرومیست ۷ لایت:

ساخت کشور : کره

استفاده شده از بهترین قطعات و متریال ۲۰۲۱

دارای خنک کننده و خشک کننده مو

مصرف بهینه انرژی نسبت به نسخه ای قبلی محصول

دارای ۷ طیف نوری با کارایی متفاوت

اتومو :

اتو موهای سرامیکی که عمومی ترین و قدیمی ترین نوع آن ها نیز هستند، در واقع دارای صفحاتی از جنس سرامیک بوده که گرما و حرارت را به طور یکنواخت و یکسان به موها منتقل می کنند. این مشخصه باعث می شود که آسیب کمتری به موها وارد شود و در نتیجه گزینه بهتری برای موهای نازک به شما می آیند.

اتو موهای تیتانیومی نوع دیگر هستند که در مقایسه با اتو موهای سرامیکی که سرعت متعادلی در گرم شدن داشتند، این مدل ها به سرعت داغ شده و برای کسانی که با حجم انبوهی از موها سر و کار دارند گزینه مناسب تری به شما می آیند. اما نباید به هیچ وجه آن ها را به مدت زمان طولانی روی موهای کم پشت و نازک نگه داشت چرا که به ریشه مو آسیب رسانده و باعث سوختن آن ها می شود.

اتو موهای تورمالینی دارای صفحاتی از نوعی سنگ  معدن بوده و به سبب این سنگ، به اتو موهای سنگی نیز معروف و شهرت یافته اند. تورمالین یک ماده معدنی کریستالی  است که به شکل روکش قابل استفاده است.

کاسه رنگ :

کاسه های فلزی یا آلمینیومی باعث ایجاد واکنش شیمیایی بین مواد و کاسه میشه و مواد و تراپیتون رو خراب میکنه. کاسه رنگ پلاستیکی مناسب ترین نوع جنس کاسه رنگ است. فروشگاه کراتینه مو دارای انواع جنس کاسه رنگ و فرچه مناسب و با کیفیت است.

برس چوبی و برس کربنی:

برس چوبی  و برس کربنی مخصوص انواع تراپی مثل ریباندینگ،کراتین،بوتاکس و…. هست این برس های با موهایی پر در دوطرف صفحه خود باعث میشه مو ها تار به تار از هم باز بشه مواد کاملا یکسان بین مو پخش بشه وحرارات به صورت یکنواخت بین تار های مو پخش بشه.

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی انواع لوازم کراتین پرداختیم. برای خرید لوازم آرایشگاه بهتر است قبل از هر چیز در خصوص دستگاه ها و برند های کراتین مو اطلاعات کافی داشته باشید سپس از مراکز معتبر مانند : فروشگاه کراتینه مو خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.