آشنایی با انواع صافی و احیا مو آسیب دیده

29 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کراتین زمانی

صافی و احیا مو آسیب دیده امروزه کار سختی نیست. محصولاتی مانند کراتین مو، بوتاکس مو و… هستند که در زیبایی و سلامت موهای آسیب دیده شما بسیار موثر است. قیمت محصولات صافی و احیا مو بستگی به مواد و کیفیت کراتین مو و بوتاکس مو دارد. فروشگاه کراتین مو دارای با کیفیت ترین محصولات کراتین مو است.

انواع محصولات صافی و احیا مو :

کراتین مو

بوتاکس مو

اولاپلکس

ریباندینگ یا صافی ژاپنی

کراتین مو :

موهای ما دارای مواد معدنی و پروتئینی است که وجود این مواد باعث درخشانی و صافی مو میشود. افرادی که موهای وز و فری و شکننده ای دارد این مواد پروتئینی  کم تر در موهایشان وجود دارد بنابراین کراتین مو با انتقال این مواد به موها باعث صافی و احیا مو میشود.  کراتین مو باید توسط افراد متخصص انجام شود تا باعث آسیب به موها نشود. ولی کراتین به تنهایی قدرت صافی و احیا مو را ندارد. کراتین مو های شما را لخت و ابریشمی می کند و موهای آسیب دیده شما را ترمیم و تقویت می کند.

بوتاکس مو

به طور حتم تا حالا نام بوتاکس را تنها در موردهای برطرف کردن چین‌ و چروک پوست‌ شنیده اید ، منتها ماده ترمیم کننده دیگری به نام بوتاکس مو وجود دارد‌ که تنها در معالجه ترمیم کننده عمیق مو عمل‌ می کند و چنانچه تصمیم به لخت کردن موهای خویش را دارید اصلا این گزینه شما را متقاعد نمی کند . بوتاکس مرتبه بالاتری جهت ترمیم مو در مقابل کراتینه خواهد داشت و صدمه و عوارض‌ استفاده از آن کمتر‌ از‌ کراتین می باشد . بوتاکس مو برای هر گونه مو در اقسام مختلف اعم از وز ، لخت ، بلوند ، ضخیم یا کم پشت‌ مطلوب است و همچنین در معالجه موخوره نیز بکارگیری می گردد . به اضافه لازم به ذکر است شیوه استفاده از بوتاکس مو بسیار آسانتر‌ از‌ کراتینه مو است .

کیت دو فاز کراتین کوکولیس

اولاپلکس یا پلکس تراپی

تا حالا از موادی اسم بردیم که به احیای مو پس از سوختگی‌ و صدمه یاری می کند . ولی حالا ماده جدید دیگری از خانواده‌ پلکسها را داریم که در چند وقت اخیر در فروشگاه های ایران وارد گشته اند و تفاوت این ماده‌ها با کراتین و بوتاکس این خواهد بود که شما با مصرف از آنها در رنگ و دکلره خویش قادر خواهید بود از صدمه ای که رنگها و دکلره ها به موهای شما می رسانند ، خودداری کنید مسلماً تنها وظیفه ی این خانواده‌ این نخواهد بود و در مواردی مشابه کراتینه نمودن مو نیز مناسب بکارگیری می باشند به این منظور که شما در زمان کراتینه نمودن مو با بکارگیری از پلکس قادر خواهید بود درصد احیای موی خویش را بالاتر ببرید . ولی اگر حالا موهای شما آسیب‌دیده‌ شده است قادر خواهید بود از این ماده‌ بکارگیری نمایید و با یک مرتبه استفاده از پلکس تراپی همه صدمه های موهای خویش را از میان ببرید.

ریباندینگ یا صافی‌ ژاپنی

صاف و لخت بودن موهای زن ها یکی از دغدغه های دایمی خواهد بود که برای اعمال آن همیشه پیگیر راه حلی حتمی می باشند ولی بایستی این قضیه را مورد توجه داشت که بیشتر مواد‌ لخت کننده مو خودش صدمه زیادی به ساقه‌های‌ مو و فرم آن وارد می نماید . پس پیش از گزینش هرگونه ماده‌ صافی در آغاز در ارتباط با صاف کردن موهای خویش دقت داشته باشید که گزینه ی مناسبی برای شماست منتها این ماده بدی‌های زیادی داراست که مهمترین آن صدمه رساندن به مو خواهد بود.

جمع بندی :

صافی و احیا مو آسیب دیده با محصولات کراتین مو و بوتاکس و ریباندینگ و… امکان پذیر است. با خرید از محصولات با کیفیت از فروشگاه آنلاین کراتین مو باعث تقویت و شادابی مو های آسیب دیده خود شوید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.