با فیلر مو ، موهای درخشان و سالم داشته باشید :

20 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کراتین زمانی

فیلر مو یک ماده تزریقی است که با فرمول پپتید و اسید هیالورونیک تولید شده‌است. پرکننده‌ی مو یا همان فیلر مو برای احیای مو و پوست سر بسیار مؤثر است. این محصول باعث کاهش در ریزش مو و رشد مجدد آن می‌شود. بله درست شنیدید رشد مجدد مو

با افزایش سن و تغییر در ترشح هورمون‌ها، ریزش مو یک مسئله طبیعی است. زیبایی شما یک رابطه مستقیم با اعتماد‌به‌نفس شما دارد. مو یکی از مهمترین رکن‌های زیبایی است. برای اینکه بتوانید سلامت و زیبایی مو را در بالاترین حد ممکن حفظ کنید، در قدم او باید به‌درستی از موها مراقبت کنید، و این یعنی یک روتین مراقبت از موی درست است

مراقبت از مو فقط مربوط به رعایت نکات محافظتی از مو نیست. در برخی مواقع ترمیم و احیای مو که با شیو‌ه‌هایی همچون فیلر، کاشت، مزوتراپی و کراتینه صورت می‌گیرد هم بخشی از مراقبت مو محسوب ‌می‌شوند. بهترین شیوه‌ی حفظ و نگهداری مو، کسب اطلاعات و شناخت راه‌های مراقبت از مو است.

در این مطلب  که توسط فروشگاه کراتین مو تهیه شده می‌خوایم در مورد یکی از روش‌های مراقبت از مو یعنی فیلر مو با شما صحبت کنبم. تا انتهاب این مطلب با ما همراه باشید.

فیلر مو چیست ؟

هیر فیلر یل فیلر مو بر خلاف دیگر روش‌های پرکننده‌ی مو برخلاف کاشت مو یک روش غیرتهاجمی است که در آن ماده‌ای شفاف رنگ به نام فیلر را به موهای نازک‌شده در بخش‌های مختلفی از سر تزریق می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا موهای ضعیف شما ضخیم‌تر و پُر پشت‌تر شوند و در عین حال درخشندگی غیرقابل وصفی به‌دست آورند.

مزیت استفاده از روش فیلر مو نسبت به کاشت مو در غیرتهاجمی‌بودن آن است. کاشت مو شیوه‌ای است که در آن به‌شکل تهاجمی موهای قوی و ضخیم را از قسمت‌های مختلف سر و بدن جدا می‌کنند و در قسمت طاس سر قرار می‌دهند. نتیجه‌ی اولیه کاشت مو سریعا و بعد از انجام عمل قابل مشاهده است، هرچند برای دیدن نتیجه نهایی و واقعی حدود ۱ سال باید صبر کنید. اما تقویت مو با فیلرتراپی یک روش غیرتهاجمی است و نتیجه آن را شما نمی‌توانید در کوتاه‌مدت مشاهده کنید و برای همین هم باید صبر و جدیت بیشتری برای استفاده از روش فیلر مو داشته باشید

بر اساس تحقیقات به‌دست‌آمده انجام فیلر مو قبل و بعد از کاشت مو می‌تواند اثرات کاشت مو را تقویت کند

برترین برند کراتین مو

فیلر مو را چگونه تزریق می کنند؟

هیر فیلر با استفاده از یک سوزن بسیار نازک و کوتاه به پوست سر تزریق می‌شود. تزریق فیلر مو نسبت به سایر تزریقات دردناک‌تر نیست. البته در برخی از بیماران تزریق در نقاطی از پوست سر حساس‌تر یا دردناک‌تر است. در اصل درمان نیازی به بیهوشی ندارد، اما در صورت تمایل می توان با مشورت بیمار و پزشک از ژل موضعی یا بی حس کننده موضعی استفاده کرد. مدت زمان تزریق فیلر چیزی در حدود نیم ساعت است. در طول درمان، پزشک می‌تواند یک ماساژ ملایم و فشرده بر روی لکه‌های تزریق شده انجام دهد تا درد را کاهش دهد.

مزایای هیر فیلر

مزایای فیلر مو چشمگیر‌تر از معایب آن هستند به‌طوری‌که هر کسی را ترغیب می‌کند حداقل یک بار از این درمان بهره ببرند. این مزایا عبارت‌اند از:

 

    جلوگیری از ریزش مو

    تحریک رشد مجدد مو

    افزایش تراکم و ضخامت مو

    فولیکول‌های مو و سلول‌های مو را احیا می‌کند.

    تحریک گردش خون و آب‌رسانی در پوست سر.

عوارض فیلر مو

    درد کوتاه‌مدت گذرا که به دلیل زخم کوچکی که روی پوست سر ایجاد می‌شود.

    قرمزی، تورم، ادم، هماتوم، خارش و درد خفیف در ناحیه تزریق که ممکن است پس از تزریق ایجاد شود و معمولا بعد از ۷۲ ساعت این عوارض از بین می‌روند.

    آلرژی به هر یک از مواد تشکیل‌دهنده.

 

خطر احتمالی این عوارض جانبی باید توسط پزشک متخصص پوست و مو برای بیمار توضیح داده‌شود. تمام عوارض جانبی غیر از مواردی که در بالا توضیح داده شد اگر بیش از یک هفته در سر باقی بماند باید به پزشک گزارش داده شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.