برترین برند کراتین مو در ایران کدام اند ؟

20 مرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

 

امروزه دغدغه بیشتر خانم ها و آقایان مراقبت و رسیدگی به مو است. کراتین کردن مو با برترین مواد کراتینه یکی از روش های ساده و راحت برای مراقبت و احیا مو است. فروشگاه آنلاین کراتین مو با برترین برند کراتین مو توانسته صافی و درخشانی مو را به شما بازگرداند. در این مقاله به بررسی برترین برند کراتین مو می پردازیم.

بهترین مارک کراتین مو احیا کننده :

اغلب اسیب دیدگی مو در اثر دکلره و مواد شیمایی است که کراتین احیا به همراه سرم مو ، شامپو نرم کننده ، آسیب دیدگی مو را از بین برده و باعث احیا و صافی مو میشود. میزان صافی و احیا مو بستگی به شرکت تولید کننده کراتین احیا مو دارد که در برخی از برند ها میزان صاف کنندگی 50% و میزان احیا مو نیز 50 % است ولی در برخی برند ها میزان صاف کنندگی بیشتر از احیا مو است که باتوجه به نوع آسیب دیدگی موهای و نوع مو های شما ( خشک ، چرب ، معمولی )  خود میتوانید انتخاب کنید که کدام برند برای شما مناسب است. برخی از برند های موجود در فروشگاه آنلاین کراتین مو مانند : بوتاکی ام بی کیو ، پروتیئن مو کادیوو ، پروتیئن مو گلد لیزا و.. است که برای احیا مو بسیار کاربردی و مناسب است.
بهترین مارک کراتین مو برای صافی مو :
برای این که همیشه مو های صاف و ابریشمی داشته باشید باید از کراتین مو استفاده کنیدمحلول های حاوی کراتین مو را به سر خود بزنید و با یک اتومو به مدت 90 دقیقه ثابت نگه دارید با این روش چند ماه موهای صاف و ابریشمی دارید. برخی از برند های معتبر که برای صافی مو در فروشگاه آنلاین کراتین مو موجود است مانند : پک کراتین قهوه تلخ هونما ، پک کراتین اجی مکس پلاس ، و… است که برای صافی مو بسیار پیشنهاد میشود.

مزایای کراتین مو :
1 درخشندگی و سلامت مو
2ترمیم موهای آسیب دیده
3 تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو
4 شادابی و لطافت مو
5مواد طبیعی جایگزین مواد شیمیایی میشود
معایب کراتین مو :
1 امکان بروز آلرژی وجود دارد
2 حساسیت و تحریک چشم و تحریک مو
3 آسیب جدی به بافت مو در صورت انتخاب برند نامناسب
4 ریزش شدید مو در صورت فشار زیاد
بهترین مارک کراتین مو در ایران :
 کراتین مو فیوس پلاستیکا کادیوو :
بهترین برند کراتین مو فیوس پلاستیکا کادیوو است که موهای وز و شکننده را بسیارصاف و درخشان می کند. این محصل با فرآورده کمپانی برزیلی کاکائو تولید میشود. که برای اطلاع از قیمت و توضیحات بیشتر به وبسایت کراتین مو مراجعه کنید.
کراتین مو فورت ریسرچ :
این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته حاوی روغن آرگان است که هم باعث صافی مو و هم تقویت مو ها میشود.  با این محصول دیگر نیاز ندارید هزینه زیادی برای ارایشگاه بپردازید و در منزل به راحتی با کراتین مو فورت ریسرچ میتوانید موهای خود را صاف و درخشان کنید.

برترین برند کراتین مو

کراتین مو امگا زیرو فلپس :


این محصول با فرمولاسیون منحصربه فرد باعث ترمیم و صاف شدن موهای شما خواهد شد و موهای شما را آبرسانی می کند. درصد احیای مو در این محصول بیشتر از صافی بوده که نتیجه فوق العاده ایی از آن می گیرید. بهترین مارک کراتین مو موجود در ایران که بدون فرمالدهید می باشد پس هیچگونه آسیبی به موهای شما وارد نمی کند.


کراتین مو اکو کادیو :


اگر دنبال کراتین مو حرفه ایی صاف کننده هستید که برای موهای هایلایت، طبیعی و رنگی مناسب باشد ما به شما کراتین اکو کادیو را پیشنهاد می کنیم. این محصول به طور کامل به موهای شما رطوبت رسانی کرده و از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می کند. این کراتین خاصیت بازسازی  و تقویت کنندگی دارد و فیبر مو را بازسازی کرده و باعث درخشندگی فوق العاده برای موها خواهد شد. کراتین اکو کادیو بدون فرمالدئید،پارابن و وازلین بوده و همچنین  برخلاف دیگر محصولات در دوران شیردهی و بارداری نیز می توانید از آن استفاده کنید.


کراتین مو گلد لیبل ریسرچ :


یکی از محبوی ترین کراتین مو در دنیا گلد لیبل ریسرچ است که دارای پروتئین ، روغن آرگان ، روغن مارگیل و… است. این محصول 95 % باعث کراتین مو و 94 % باعث احیا مو میشود.  هنگام استفاده این محصول گاز فرمالدهید ساطع نمیشود که یکی از مزیت های مهم این محصول به شمار میرود.
کراتین مو هونما قهوه تلخ پریمیوم :
این محصول قوی ترین درمان کراتین مو است که مناسب موهای رنگ شده و دکلره است که باعث رطوبت رسانی میشود و حجم مو را کاهش میدهد. در فرمول این محصول از عصاره قهوه گلیکولیک و پروتئین گندم استفاده شده که باعث نرمی و درخشندگی موهای آسیب دیده میشود. کراتین مو هونما مناسب موهای فر و موج دار افریقایی است که موها را بسیار ضخیم و صاف می کند.

 

ویژگی کراتین خوب :


استفاده از مواد کراتین مو خوب بسیار ضروری است.  به همین دلیل قبل از کراتین بهتر است که برند ها و مارک های معتبر کراتین مو را بررسی و مطالبق با جنس مو های خود و نوع آسیب دیدگی مو های خود بهترین مارک را از فروشگاه آنلاین کراتین مو خریداری کنید.  ویژگی کراتین خوب عبارتند از :
·        ماندگاری طولانی مدت :
با انتخاب برند خوب میتوانید تا مدت ها موهای صاف و درخشان داشته باشید ولی کراتین نامرغوب علاوه بر ماندگاری کم به مو ها آسیب زده.  حداقل ماندگاری کراتین مو 6 ماه است البته ماندگاری بالا به عوامل زیادی ماند 3 تا 4 روز استحمام نکنید ،  در آب حاوی کلر و نمک شنا نکنید ، و از شامپو و نرم کننده مخصوص و فاقد کلرید سدیم و سولفات استنفاده کنید.
·       

از مواد گیاهی ارگانیک و بدون بو گاز باشد :


بهترین کراتین مو حاوی روغن آرگان و روغن نارگیل است که صافی و احیا مو را تضمین می کند. کراتین هایی که از این دو نوع روغن در فرمولاسیون خود استفاده می کنند فاقد فرمالدهید بوده و گاز و بو تولید نمی کنند.

کراتین خوب فاقد قرنطینه است :


ویزگی دیگر کراتین خوب فاقد قرنطینه است و به راحتی بعد از آبکشی خشک شده و نتیجه آن مشخص میشود.

جمع بندی :


در این مقاله که توسط فروشگاه آنلاین کراتین مو تهیه شده برترین برند کراتین مو ایران بررسی شد. در این مقاله سغی شد تا آتگاهی نسبی در خصوص انواع برند های کراتین و صافی مو به شما داده شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید انواع محصولات کراتین مو ، بوتاکس مو و یا تجهیزات کراتین مو میتوانید به وبسایت کراتین مومراجعه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.