بهترین محصولات مراقبتی مو چه ویژگی دارد ؟

20 آبان, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کراتین زمانی

محصولات مراقبتب مو کمک می کند تا موهای سالم و درخشان داشته باشید. همان طور که رسیدگی به پوست ضروری است رسیدگی به مو نیز بسیار مهم است . امروزه با تنوع در محصولات مراقبتی مو میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید برای آگاهی بیشتر باید اطلاعات کافی درباره انواع محصولات و روش های تقویت مو به دست اورید فروشگاه کراتین مو با آماده کردن این مقاله شما را درباره بهترین محصولات مراقبتی مو کمک می کند.

 چند برند برتر محصولات مراقبت مو :

قبل از انتخاب برند محصولات مراقبت مو باید به کیفیت مواد اولیه محصولات ، عدم آسیب به مو و ضد حساسیت بودن ، اثر بخشی خوب و سریع و قیمت و مقرون به صرفه بودن آن توجه کنید.

برند اولاپلکس

این برند که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد کار خود را با فروش محصولات درمانی مو آغاز کرد که فروش بسیار زیادی به خصوص در بین رنگ کارهای سالن های زیبایی داشت. محصولات برند اولاپلکس بر پایه تکنولوژی ترمیمی (ترمیم پروتئین مو پس از قرار گرفتن در شرایط شیمیایی) تولید و ارائه می شوند. در حال حاضر این برند امریکایی، بهترین محصولات مو را برای استفاده های سالنی و یا در خانه ارائه می دهد.

برند هد اند شولدرز

برند head and shoulders از سال ۱۹۶۱ کار خود را آغاز و از آن زمان تا به امروز به طور تخصصی روی تولید شامپوهای ضد شوره فعالیت کرده است. چیزی که این برند را از سایر برندهای مراقبت از مو متمایز می سازد استفاده از زینک کربونات در تولید شامپوهای ضد شوره بوده که باعث عملکرد بهتر آن در درمان شوره ها و حفظ رطوبت پوست سر شده است.

برند او جی ایکس

برند او جی ایکس در سال ۱۹۸۷ در فلوریدا تاسیس شد و کار خود را با ارائه محصولات مراقبت از مو شخصی سازی شده برای انواع مو شروع کرد.‌ این برند از جدیدترین تکنولوژی ها و دانش روز دنیا محصولات مویی خود را ساخته و تنها از مواد اولیه با کیفیت بالا و اثربخش در تولید محصولات خود استفاده می کند. شامپوهای او جی ایکس از تنوع و محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

برند آلترگو

آلترگو با شعار زیبایی و مهربانی به صورت تخصصی روی تولید محصولات مراقبتی و زیبایی مو تمرکز دارد. محصولات مو آلترگو علاوه بر اثربخشی بالا و مطابق مد روز بودن انواع نیازهای موی شما را برطرف کرده و حاوی درصد بالایی از مواد مغذی برای مو و پوست سر هستند. آلترگو محصولات درمانی مو، ترمیمی و تقویتی متنوعی علاوه بر رنگ موهای خاص و محصولات استایل دهی به مو ارائه می دهد که هم برای استفاده در سالن های زیبایی و هم خانه به کار می روند و کاربردی هستند. به همین دلیل است که نام این برند در لیست بهترین برندهای محصولات مو آورده شده است.

برند اچ اس لاین

محصولات تخصصی درمان حرفه ای مو Echosline با کیفیت و اثربخشی فوق العاده ای که دارند می توانند نیازهای درمانی، ترمیمی و تقویتی موهای شما را برآورده سازند. اچ اس لاین با به کار بردن مواد اولیه ۱۰۰ درصد طبیعی محصولات مویی وگان‌ با اثربخشی تضمینی را تولید میکند. همین مورد اچ اس لاین را تبدیل به یکی از محبوب ترین برندها در زمینه فروش محصولات مو می کند که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

ماسک مو کلاژن هیر HAIR

برند سندو

محصولات مراقبت از مو سندو حاوی مواد اولیه طبیعی و ارگانیک بوده و با تکنولوژی های روز دنیا تهیه می شوند. از مواردی که باعث قرار گرفتن سندو در لیست بهترین برندهای محصولات مو شده است می توان به کرولتی فری بودن این برند، عدم استفاده از مواد آسیب زننده به مو و پوست سر و عدم استفاده از مواد مخرب طبیعت در محصولات خود اشاره کرد. اگر میخواهید مراقبت از موهای خود را شروع کنید، استفاده از محصولات متنوع این برند را به شما پیشنهاد می دهیم.

جمع بندی :

تمام محصولات نام برده شده بهترین کیفیت و قیمت را دارند و باتوجه به نوع مو خود میتوانید انتخاب کنید. فروشگاه کراتین مو ارائه دهنده انواع برند های با کیفیت محصولات مو است که میتوانید با مراجعه به وبسایت ما از قیمت و کیفیت آن مطلع شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.